Måndag hela veckan


Och jag ångar på:)

Lina har just åkt och i helt vanlig ordning har tiden gått alldeles för fort... Mycket surr att ta igen sen sist!
Hon hann också med att prova på min gungstol.

Så här blev den




Jag är MYCKET nöjd! (Sa jag MYCKET?) Min fina Bohem från Nesto (Nässjö stolfabrik) Från 1961 och still swinging strong.  Lampfötterna i massiv mässing stod Kupan för.  40 kronor för båda får väl ändå anses som fynd?

Idag har Gnillot haft kaffebjudning för Lina och mej. Hon är nog glad över den dubbla uppmärksamheten och nu sover hon sött. Själv ska jag starta med middagen och läxhjälpen till stora tjejerna. Vi ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Vicke

Jag förstod väl att jag borde behållt min gamla gungstol som jag gillade så mycket;) Nu ångrar jag mig lite...

Kram

2011-09-19 @ 17:56:29
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

Jag vill ha en gungstol!!!!!



I somras vagde jag poppy pa en vanlig vag och da var hon lite drygt 12 kg (sakert mer nu) och jag har matt henne mot en vagg med mattband i juli och da var hon 92 cm (som sagt sakert langre nu). Poppy ar ganska lang. Jag ar inte seciellt lang (170 cm) men chris ar lang (197 cm) och hela hans slakt ar langa (alla tjejer ar over 180 cm) och mn slakt ar lang utom min mormor (farmor var 185 cm) sa jag misstanker att det fins en risk for att poppy (jag menar pippy) blir en jatte....

hur gammal ar din tjej?

2011-09-19 @ 22:46:56
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0