Det finns rättvisa

...........och så finns det Rättvisa! Frida gick direkt till Globen! (Nu fattas det bara att Fronda gör det, då blir det en drömfinal!) Jag tillhör den (lilla???) skara som faktiskt gillade Frida innan melodifestivalen....Jag gillar faktiskt hela hennes första skiva.......

Nåja....nog om det....


Helgen tillbringades med:
√ Ett stycke ätandes familj på den här resturangen.....................
√ En mamma handlandes på den här affären..............................
√ En mamma handlandes på den här affären också....................
√ En mamma OCH en mormor besökandes den här affären.........

Sen var det ganska tur vi ställde in vår kompiskväll, då stora S har dragit på sej feber och  feber och HÖG feber......Idag fick hon klara sej själv då jag bara arbetat 4 timmar (det blir samma imorgon) men nu nyser LILLA S betänkligt mycket.......får se vart det slutar......
Jag hade hoppats att det inte blir en VAB-dag.....nog för att jag gärna är hemma :) men börsen mår bäst av att jag håller mej på jobbet......

image177
(Foto:privat©)

(Jaaa, jag veeeet, det är inte bra för börsen att gå in hos Katarina.....men för humöret är det bra! -Maken ♥-de mej lite i efterskott.....-och jag ♥-r ju honom! )

Ikväll är trötta-kanske-på-väg-att-bli-sjuk lilla S på party....stora S vilar, och här är vi, maken och jag, sittandes med drömmande blick efter alla äventyrsfilmer vi vill se. Det som numer så fint heter "Fantasy". Filmer som "Willow" eller "Legenden" med en myyycket ung Tom Cruise. Just nu suktar vi jag efter
den här filmen.....och den här..... Sen återupptäckte jag den här filmen......min allra första fantasy och fortfarande bäst!

Äsch, just nu producerar jag bara svammel, ha det bäst alla coolingar och förresten så ramlade jag in (häromnatten faktiskt, fråga mej inte hur) på Maddes blogg från Californien.......Följ hennes askungesaga nu när hon ska ha barn med sin amerikanska drömprins!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

Hoppas att de dumma bacillerna flyttar ifrån ert hus omedelbums!!!

2008-02-26 @ 13:03:37
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: EVA

Katarian K är ju inte bäst för plånboken...men allt är ju så snyggt där !
***
K R A M från EVA!!!

2008-02-26 @ 14:42:28
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Karin

Åh vi har också vab-dagar nu. Inte så kul. Vad fint ljusstake du köpt.

2008-02-26 @ 15:34:31
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: MO

Ojoj du har hunnit med mycket ser jag...Nja, Frida är jag kanske inte sådär överförtjust i...men kul när det är lite blandade artister med i jippot. Trist med feber, hoppas ni andra slipper det, kram

2008-02-27 @ 15:08:53
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0