Jag -medelålderskris?

Jag vet inte om ni brukar se "Så ska det låta"?
När maken var i Manchester såg jag och döttrarna det och Sara Löfgren (OCH svärande Marcus Fagervall) var med.
(Om sanningen ska fram så såg vi på det just för att Marcus var med,
och i mitt tycke var det väl inte ett av hans mest lysande stunder........)

Men Sara!!!!!!!!!!!!

WOW!!

Och det är nu vi kommer till det jag tror är min medelålderskris............
Jag lovar och svär, jag har aldrig lyssnat på Rolling Stones....

Jag menar - aldrig!

Dels har jag alltid ansett mej som lite "för ung", och dels har de varit alldeles "för skrikiga".

Men så sjöng Sara Löfgren just Rolling Stones "Honky Tonk Women", och hjälp så bra!!!

Snart äger även jag ett exemplar :)

Jag tror att tapetserande blir bättre av lite `honkytonkande´ även om jag upptäckte den decennier för sent.....


 


Lyssna å njut!! /Lisa

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Hur får du in yuotube klipp i bloggen?Jag kämpar som ett djur men inte hjälper det :(.Musik gör många saker lättare om du frågar mig :)Så ska det låta är ju bäst.Skratt och musik..mmmmmmmm.Kramar

2009-04-13 @ 07:59:22
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Livet i byn

Vad roligt att du vill vara med och tävla, jag önskar dig lycka till!



Vi brukar också se programmet och just det du nämner var toppenbra.



~Livet i byn

2009-04-14 @ 08:10:55
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0