Finaste Lina



Fina Lina har gjort den här åt mej!
Just nu är den lite lessen eftersom vi inte färdigställt det nyligen omgjorda datarummet det blivande barnrummet till lillan.
Men det kommer......först ska lite möbler flytta runt. Stora S´Kulan skåp ska vandra neråt till lillans blivande rum. Sen ska det stora åbäket fantastiskt rymliga linneskåpet upp i hennes rum...
Men allt det händer en annan dag:) Först väntar den där renoveringen med allt vad den innebär.....
Stora S vill ha någon slags tapet som "sticker ut", jag antar att hon menar en "burn out" tapet eller liknande.
 Svart ska den vara......(hmm undrar om jag kan övertyga henne om att brunt är nästan svart?) 
Vilket som, har vi inte börjat leta ännu.....
(Vi måste ju ha nånting att göra när det fina vårvädret kommer *ironi*)

Nu lämnar jag er, och låter er beundra Linas konstverk.
Jag riktigt längtar tills vi har den på plats i lillans rum. Jag har redan kikat ut ett par underbara gardiner på Åhlens.......



Fint, eller hur? Kanske lite mörkt, men vad gör  väl det? Det ska ju bara vara en liten smal kappa!
-Men visst passar det bra till Linas tavla?

Ses när vi ses, veckan `bjuder´på allehanda kvällsaktiviteter, och på fredag är det upp till bevis, då ska jag förevisa mina PIMarbeten (huvvaligen, hemskt vad jag gruvar mej!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Aa, så fint den blev med en vit ram runt om. Verkligen superkul att du gillade det motivet, och jag håller med dig om Dr Snuggles-liknelsen... :)



Det var riktigt trevligt att träffas igen. Du får bara ursäkta mina torra hårtoppar, spruckna händer och osminkade ansikte - jag var som sagt på väg till biltvätten. Nästa gång ska jag snygga till mig lite före... :)



Än en gång - tack för en god affär och sköt nu om er ordentligt! Kram kram

2009-02-15 @ 19:15:54
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: LillaMy

Det blir alltså en lilLA..Så roligt.Hoppas att du mår bra.Kram

2009-02-15 @ 19:34:53
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Malin B

Jag tänker som LillaMy! =)

En tapet som "sticker ut" låter kul och blir säkert dunderbra! =)

2009-02-15 @ 22:00:36
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilken fin tavla, förstår att du är nöjd. Det där tyget har jag också kikat på. Lite speciellt men läckert.

2009-02-17 @ 13:04:54
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Maria

LIte drömkänsla över den gardinen.

2009-02-28 @ 07:59:01
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0