Nära tredje

Maken kom just hem från en tjänsteresa. Med sej hem hade han en (skithäftig!) present....

Chokladstenar.

Som jag tyckte var både coolt och innovativt.(gulle dej, finaste maken!) Efter en snabb googling upptäckte jag att det inte alls var nytt.
Men för mej var det nytt, nytt och coolt och fruktansvärt naturtroget. Smaken var också fruktansvärd. Fruktansvärd god.
Så här före middagen klonkar det runt ett par tre stenar i magen eller var det inte rent av fyra?

Skäms på mej....

men jag var ju såå stensugen på choklad...

dåligt skämt, my bad, sorry

Nu väntar slabbig fredagsmiddag och glöggmys hos mamma och pappa

Trevlig helg på er, och ikväll hejar jag på Jay!
vore jag inte gift så skulle jag gifta mej med honom, och tvinga honom att leva med en papperspåse över huvet och sjunga hela tiden:)



Vill också passa på att gratulera världens bästa Lina på födelsedagen!

Kramkram från oss i norr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0