När man vet att man är älskad....




Världens vackraste poesi.....

"ni är mitt hjärta som dunkar
ni är det bästa jag vet
ni är min kärlek...."

Vackrare än så blir det inte. Mammahjärtat svämmar över av glädje och mammaögonen svämmar över av tårar...

Detta blir en bizzybizzy week. Tur man är ledig på heltid så man hinner:)
Imorgon kommer farbror sotaren och sotar a l l a spisar (dvs tre stycken, pannan ute, stora S´spis och så den i vardagsrummet). Hej bara, det gäller att vara påklädd tidigt....
På eftermiddagen får jag finbesök och på onsdag är det dags för en tur till världens bästa frisörska. Saxen ska ta djupa tag i min lurviga kalufs och så ska det gråa målas över..(vaddå grå??? jag???)

På fredag ska maken stanna hemma, stora S´tandställningsutredning går vidare och jag är lovad ett stads- och resturangbesök.
Sen lämnar han mej ensam med alla barn och hund för en tjänsteresa till Pajala. Är jag avundsjuk?
Nej då, även om jag har haft en helt galet sjuk och rolig helg där.
En gång räcker.
Dessutom tror jag att den här veckan bjuder på en efterlängtad dejt med min nya fina väninna....man kan ju alltid hoppas!

Hej på er alla finisar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var årets vackraste dikt!



Kram från stan

2010-02-16 @ 09:00:08
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0