Måndag av bara farten


Hipsvips så var lilla S´skoldag nästan slut....Vart tog dagen vägen? Jag och Lillan har varit på besiktning. Lillan väger numer hela 7810 g. En mager liten räka, om man jämför henne med hennes systrar. Vilket man inte skaaaa, jag vet, men det är ju kul! Hon följer sin egen kurva så fint, och allt ser bra ut!

Vi åkte en sväng på stadens loppisar, och kom hem med två taxar i tenn.
Underbara, nu står de och glittrar i solljuset i köksfönstret.

Hoppas ni får en fin måndag, jag ska röja här hemma efter helgens bravader och snart ge mej i kast med sömnad av tåspets-skor. Jag ska inte sy ett par skor, nej, jag ska bara sy på tåskydd....bara det är nog svårt, så wish me luck!

Trevlig måndag!



Fem kronor för två taxar, det kan väl klassas som fynd?




BTW, det ska bli en ny header.....nångång......så håll tillgodo med Skillingaryd så länge..........



Kommentarer
Postat av: Lina

Snacka om fynd! Jag bjuder det dubbla... :)

Hon blir en liten slankis, gullfröken nummer 1.



Kramen!

2010-03-15 @ 15:36:40
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: sara

men är inte det sådana taxar man lägger smörkniven på?

Hur gammal är lillan nu?

2010-03-15 @ 20:40:50
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0