Så var det den där noshörningen då...



Här ser ni noshörningen.
Jag har ännu inte klurat ut vem som var hans mamma. (Eller pappa för den delen heller:)
Men han är rätt gullig, och han trivs där, med de andra djuren på listen. Sen ser ni kaffekannan, den serverar vi ur när vi får fint besök. Bästa vännen köpte en, och jag tyckte idén var förträfflig, och eftersom fina lilla mormor har ett set stående tänkte jag att hennes liksom skulle flytta hem till mej och användas.......Sanningen är den att jag har faktiskt inte hunnit hälsa på henne mitt i den villervalla vi har levt i . Sen ramlade jag över den här på Röda Korset och den var så billig så att mormors får nog stå kvar hos henne:)

Idag hälsar vi på i lilla S´klass. Det var ett tag sen, och många av kompisarna har nog frågor. Vi måste också informera om de restriktioner som finns omkring henne. Näsblod=kontakta mamman på studs!

Annars är allt väl, här och nu.
 Jag vågar nog fira in helgen med en bukett...tror jag....eller är det som att ropa hej innan man kommit över bäcken?


Kommentarer
Postat av: ia

Hörde ett nytt "ordspråk" idag, nytt för mig iaf. Det lyder som följande -ropa inte Gay först du tar den i häcken.



liiiite kul var den allt . Köp blommor och njut av att allt gick så bra ! kram kram ia

2011-02-02 @ 18:57:55
URL: http://gnag.blogg.se/
Postat av: Theresa

Vad skönt att ni är hemma! När är det OK att komma på besök? Jag tänkte att i så fall bara jag och Elin kommer så det blir lugnt för mellan tjejen:)



Många, många kramar till er och vi är såååååå glada att allt gick bra



2011-02-02 @ 21:32:20
URL: http://www.skaggys.se
Postat av: Carina - inspirera

Jag gillade verkligen den lilla farbrorn på listen...är han till nytta i köket ;)

Kramen.

2011-02-03 @ 10:30:14
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0