ssshhhhhhh


Den här bloggerskan läser.....



Underbar feel-good bok! (Och jag kan inte låta bli att undra om det inte är ya-ya flickornas fel att jag fallit så för den amerikanska södern?) Och den här boken är milsteg bättre än Ya-ya flickorna.....(som är såå bra!)

Just nu funderar jag på om vi ska laga southern food på lördag? Jag tror nog att åtminstone en rätt blir det, för den här boken kan få en att längta efter cajun som inget annat!

Kanske blir detta veckans sista inlägg? Jag får nämligen besök idag, av en fin-vän och imorrn och fredag är redan bokade för små utflykter och tja, på lördag lagar jag mat, så kanske säjer jag trevlig helg redan idag?!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Liza

Härligt med boktips!

Ha en jättehärlig helg!

Kraaaaaaaaaam!

Liza

2011-02-24 @ 22:45:54
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0