Trevlig helg på er!

Vi är hemma igen. Efter nästan en vecka på Det Stora Sjukhuset och avdelning 44 så är vi hemma. Vi har inhalerat och inhalerat och.....jag har slutat säja åt den fina personalen att "jag hoppas vi slipper se er igen" (på skämt såklart!) Den här gången sa jag att jag hoppas att vi inte ses förrän till hösten...när vi blev utskrivna. Gnillot är numer en mager och astmatisk stackare . Hon var liksom inte fet innan, och nu har vi fått näringsdrycker utskrivna på recept.... Ikväll  firar vi på restaurang, och sen ligger helgen oskriven framför oss, härligt! Även om jag bär på vissa tankar som lite loppis, lite stads-shopping och bilturer...
Gnillot blir hemma mars ut och på fredag börjar jag jobba 80%

 jippi!!!



Nu önskar jag er alla en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Frida

Välkomna hem säger jag då! Hoppas helgen blir bra! Kram!

2011-03-25 @ 10:08:42
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Liza

Skickar en

Trevlig-helg-kram!

Liza

2011-03-25 @ 11:56:21
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0