Den Gula Kudden






Den Gula Kudden. Inte Den Perfekta Gula Kudden men väl gul. Fint så.
Orkade inte vänta till Åhlens-tisdagen utan föll till föga.
 På Village.
 Nypte i den med lilla S förra fredagen men det var ju inte Den Perfekta...
 Men äsch sa Lisa igår.
 Den är ju Gul.

Nåt annat Lisa sa igår var; aldrig mer Tjejkväll. Aldrig mer.
Om det inte varit för stora S föräldramöte hade det aldrig hänt. Bevare mej. Idag är det fredag och helg med stuga och dans. Och på måndag börjar jag jobba! JIPPI! Så då lär inläggen glesna;)

Men först, loppis och fredagsmys hos bästa vännen

Återanvänder:


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag gillar din gula kudde! Kul att Village har kommit till stan, de har mycket fint! Nu har jag bara hunnit in som hastigast en gång - blev inga inköp den gången men jag har sett en del saker där som kommer att bli fina när vi renoverat arbetsrummet!

Längtar efter Åhléns också! Deras tyger är underbara!

Kraaaaaaaaam!

Liza

2011-10-02 @ 20:31:57
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0