Våryra

En mormor och morfar som kommer hem efter 4 veckor på Teneriffa.
 Gnillot som är frisk.
 En fantastisk lördag med bästa Vickan.
Kinder som fångat solens värme

 Ja, just nu är det fint att vara:)

 Stora S har fått en av huvudrollerna i årets stora dansföreställning. Det pirrar i henne, att få uppträda med tåspetskor...och jag gissar att jag lär grina. I år mer än andra år.

För de är såå fina när de dansar, och nu lär hon ju vara mer än vanligt i blickfånget:)
 Och så vann Loreen.......

Hej fina, om än blåsiga måndag, du inleder en bra vecka!



Jo. Det hänger en till Knubbling där numer:) Och jag har nya vårgardiner (I Tangerine, årets färg om man får tro Pantone:) Och jag har rönn- och äppelkvistar. Både här och där. Mest där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0