Monday

En helg som avverkats i rasande tempo. En dansföreställning avklarad, två to go. Ett utvecklingssamtal avverkat, ett to go.   
Det tar sej sa mordbrännaren....

Mitt i allt detta fläng tycker jag mej ha fyndat. Denna gång var det Blocket som stod för fyndet. En sideboard i teak till ett riktigt, riktigt fyndpris. Först trodde jag att det var helt omärkt, men under den understa lådan fann jag ett djupstämplat "15" i själva ramen, eller i stommen på skåpet. Det tror jag mej efter idogt letandet ha klurat ut att betyda just Borge Mogensen
Resultatet av köpet blev en mini-makeover i vardagsrummet som blev så bra. Med nya platsen för soffans krypa-upp hörn kan jag ha full överblick på lilla Gnillot och alla eventuella bus hon kan tänkas hitta på.




Idag vill inte solen skicka ned sina värmande strålar. Jag får klä mej och Gnillot ordentligt när vi ska ut på vår dagliga rutt. Vi ska gå förbi hos mina föräldrar för att vittja deras brevlåda. De är nämligen i Ungern och därför är jag husvakt. Dessutom förväntar jag mej att utöka samlingen inom en snar framtid....

Ha en bra start på veckan!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilket fynd från blocket...det blev jätte fint och helt i min smak. Sååå roligt när man fyndar något som passar så bra.

ha det kram Lotta

2010-05-25 @ 21:57:27
URL: http://www.inspiration-eva-l8.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0