Det här är ett exempel på min mans pubertala humor......



Jim Carrey - Watch more free videos


Det händer (rätt ofta faktiskt) att vi skrattar åt samma saker.....och även om just det här kanske inte var det allra roligaste så är det inte helt o-kul heller..... jag sitter just nu och är mest fascinerad av att jag klarade av att åstakomma länken ......*full av förundran*...

Efter att ha gett mannen hans "fifthteen minutes of fame" kanske vi kan gå över till väsentligare saker istället?  Exempelvis på vad jag vill ha till datarummet? (när nu nånsin DET ska bli klart?) Hoppas vi får mer tid till veckan, då SKA vi börja där! Jag har ett såå fint 40 -tals bord från mormor som ska in dit, tillsammans med en härlig fåtölj med fotpall, vad säjs om den här?  


             image68
                                                                                                            
                                          (foto:Ikeas hemsida)















tillsammans med den här.....




image67
                                                                                                                                                                                                                                           

  (foto: även den från Ikeas hemsida, bägge heter Ektorp i klädseln Blekinge Vit)




Ett enkelt skrivbord ska vi också ha och någon hylla på väggen, i övrigt ska det helst inte vara så mycket där, vill ha utrymme! Som det är nu så har datarummet blivit rummet dit vi ställer in saker vi inte har hjärta att slänga vi inte riktigt vet var de egentligen hör hemma...

Nu ska jag sova, som vanligt är jag jätteglad över alla fina kommentarer, jag får ju bara fler och fler nya kompisar!  Det är med pirr i magen jag ser på statistiken att besöken ökat ordentligt....jag trodde på nåt sätt inte att det här skulle bli så stort! Det får mej att undra över vad jag gett mej in på....Krama varandra!

Kommentarer
Postat av: stina

Ni är inte kloka...som vi.
Nu har min man och jag suttit här och gapskrattat mitt i natten. Tack, för den...gumman! Puss

2007-07-05 @ 00:06:31
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: stina

Nu är jag blöt av svett efter att ha sett den igen. Haha...

2007-07-05 @ 00:13:35
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Lisa

Stina: Vad bra att jag kunde roa er! Jag måste säja att den blir roligare för varje gång man ser den!*kramisar*

2007-07-05 @ 04:16:06
Postat av: Helen

De kommer att bli bra att ha på stranden när semesterns stundar. Dryga killar! *garvar* Fotöljen är inspanad här också...

2007-07-05 @ 10:19:00
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Helen

Ok. tack:) Trodde att det var Serholts brickbord. Måste ta en tur till Mio då innan jag går vidare med mina shoppingplaner.

2007-07-05 @ 10:20:19
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Maria-Jag blommar

Jag har Ektorp soffor, de är fina och fåtöljen också...
Apropå nya vänner så har jag lagt till dig på min bloggar jag besöker -lista.

2007-07-05 @ 10:30:49
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Lisa

Helen: Jo det ÄR serholts brickbord, bara det att det är köpt hos Mio!*kramar*
Maria-jag blommar: Tack snälla, jag är smickrad att du vill länka till mej!

2007-07-05 @ 14:35:05
Postat av: pernilla

Då kommer en till som höjer upp statistiken lite idag! :)
Första gången jag är här! Så mycket roligt att läsa, jag lär helt klart återkomma!
ha det gott!

2007-07-05 @ 15:14:47
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Lisa

Pernilla: Vad roligt att du hittat till min blogg och ännu gladare blir jag av att du säjer att du tänker komma tillbaka!(ps jag försökte kommentera hos dej men det gick inte)*kram*

2007-07-05 @ 15:36:08
Postat av: tinaminastina

Heheheheh! kul video.......Fåtölj och fotpall kommer att bli sååå fint!! Vi får väl se bilder sen va ;)????
Kramiz

2007-07-05 @ 16:18:49
Postat av: Helen

Aha, nu är jag med. Var inne en snabbis på Village idag och kikade på det. Igen... Nej, vi var inte "nära" vänner. En vän. Vi jobbade tillsammans med barnkörer bl.a. Tack för kommentar förresten.

2007-07-05 @ 17:04:22
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: MO

Både jag o maken njöt av lilla videosnutten, faktiskt riktigt kul. Skönt med fåtölj med fotpall, sitter ganska ofta i vår o läser en bra bok. De svart krumelurerna har jag köpt på Ikea, det är ettt bra tag sen nu, tror att de föreställer fåglar.....kanske. Ha de gott, Maria

2007-07-05 @ 18:37:05
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Vicke

Vad mysigt med en läshörna med en så go och fin fåtölj, tänk att sjunka ner i den med en bra bok :)
kram

2007-07-05 @ 22:04:17
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Lisa

Tinaminastina: visst e den rätt kul? Jo, det kommer både "före" och "efter"bilder!*kram*
Helen: Jag tycker att du behöver ett brickbord, eller hur? Har du funderat så här länge då tycker jag att du ska unna dej ett b-bord!
Maria: Vad roligt att ni gillade "videon"!!Synd på krumelurerna, då finns de nog inte att köpa..:(
Vicke: Tack, jag hoppas bara vi blir klar nångång!*kram*

2007-07-05 @ 22:18:44
Postat av: Hannele

Ett 40-talsrum vill jag också ha, vi har också lite arvegods..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0