Jag erkänner!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu har det hänt...jag har lagt ifrån mej en bok som jag inte läst färdigt....Farväl "Snö och aska"...Om sanningen ska fram så störde det mej ända från första sidan att jag hade varit dum nog att köpa del 6... Jag tycker inte om att läsa serier i fel ordning, de får var hur "fristående" de vill, serier ska läsas i turordning! Så snön och askan vilar, tills de andra 5 delarna är köpta och lästa.. Så snabbt kastade jag mej över nästa bok, Paranoia av Joseph Finder. En bok som av omslaget att döma kunde ha varit en skräckis i bästa Steven King anda. Men icke det. Ni som gillar John Grisham thrillers kommer att älska den! Fart från första sidan och snabbt en given favorit! Jag ska inte tråka ut er med handlingen men det  här är en bra kandidat till sommardeckaren, trots att den inte är en deckare i egentlig mening....har du en stund över-läs den! moss å grankott på er!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kommentarer
Postat av: EVA

Bra med boktips !
Började med Sam Bournes "De rättfärdiga" igår och den verkar
SÅ bra ! Fick jättemycket superbra kritik...får väl se om det stämmer !
KRAM EVA

2007-06-13 @ 15:00:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Tack för boktipset!!!! Ska kolla in den där!
Ang serier så håller jag med, att läsa dem i fel ordning är såååå trist! Fast den serien är bra! Läste den för några år sedan om jag inte minns helt fel....

2007-06-13 @ 15:04:11
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Liza

Bra boktips.. snart börjar hängmatteläsningen (om jag nu hade en hängmatta vill säga). Tycker att snö och aska är den "sämsta" av böckerna i serien... du har mycket bra läsning framför dig!
Kram bloggvännen!
Liza

2007-06-13 @ 15:08:02
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Lisa

alla: den här boken verkar jättebra! Kommer med en slutlig "utvärdering" när jag läst klart den*fniss*

2007-06-13 @ 16:13:06
Postat av: Lilla My

Det kanske är nåt med titlar med snö i.Jag har lagt ifrån mig min bok "snö". Kommer inte vidare med den och gillar den inte.Ingen ide´att tvinga mig.Ha det bra

2007-06-13 @ 16:17:21
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Barbro

Jag är en sån som oftast har två böcker på gång samtidigt... kanske för att säkerställa att åtminstone en av dem är bra?! Nu ger jag upp boken Allt av Martina Lowden. Den är bara för ...svår att hitta tråden i.... hon vältrar sig i uppslagsord som aldrig används i det dagliga språket och det blir bara för mycket.... även om jag gillar ord och gärna nya sådana... Nåja, vi får se. Sen nån gång kanske... kramar på dig!

2007-06-13 @ 18:47:20
URL: http://www.barbros.blogg.se
Postat av: Lisa

Lilla my: nu när du säjer det, man ska nog inte läsa snö-böcker på sommaren:)~kramar, snart ska jag titta in hos dej~
Barbro:Jag läser också två böcker på en gång, jag läser just nu även Neil Gaimans "Neverwhere" vilket f.ö. är min favvoförfattare...ang böcker med för mycket krångliga ord så blir det så att man tappar flytet i texten och då förlorar man intresset...*kramar*

2007-06-13 @ 19:48:04
Postat av: Hannele

Självklart ska serier läsas i rätt ordning :)

2007-06-24 @ 20:37:32
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Tant

Själv läser jag Burpojken ännu en gång, läste den första gången då jag var 12 och efter det är jag fast för Torey Haydens böcker. Var tvungen läsa en bok till skolan, pluggar uska och då tyckte jag den passa bra, ska ju välja psykiatri som inriktning

2007-06-29 @ 22:07:22
URL: http://www.fantasimamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0