Jag sa ju det!

Att det skulle bli badväder när vi började tapetsera....
Så tacka oss för sommar-värmen!




Åkej, det gåååår framåt.....men det går sakta!


Han är duktig, maken min, men vi vill ju bada,
 så vi räknar väl med att vara klara till hösten 2014:))))


Nä, sanningen är den att de väggar som ska bli vita faktiskt är färdiga.
De väggar som är gröna (på bilden) ska täckas av easy cover och bli bruna.

Virrvarriga bruna.



Det är inte sååå längt borta!
Ska bara bada lite först........


Bild 1
(bilden är från sidan jag länkar till)

Den här gången tänker jag inte ens lova att hälsa på........

Det är ju så mycket nu, kompisar som vill hälsa på beskåda röran antar jag
kompisar vi hälsar på, middagar och BAD!!!

Och sen närmar ju sej PDOL....
Här hittar man döttrarna -vana deltagare sen många år!

Så vi ses när vi ses!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Lycka till med tapetserandet! =)

Här är det blandat väder, varje dag! Tvätten får extra sköljningar varje dag om jag uttrycker mig snällt.

2008-07-17 @ 16:40:40
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Näääädu....

Ta inte åt dig äran över vädret....

Det är för att vi börjat möblera om å har möbler överallt som vi fått sol.

Ellerså var det bara på tiden att solen skulle komma fram!

Just nu pågår omtapetsering å målning hos oss.....

(eller jag å barnen var på poolen rättare sagt, idag å lät sambon jobba ifred... ;)



Väntar med spänning på att se ert resultat.....

2008-07-17 @ 17:52:02
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Maria

Det får väl ta den tiden det tar, såklart man ska bada när vädret tillåter. Här har solen inte bestämt sig för att vara framme jämt eller bara då o då, o blåsten skulle jag kunna vara utan..kram

2008-07-17 @ 21:53:44
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Ellasmamma

Vi brukar också vara där när vädret är bra och sambon jobbar...men det brukar ju en massa andra också. Ha det bra och trevlig läsningssommar.

2008-07-21 @ 13:57:21
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0