Ha en fin helg!



Den här fina ljuslyktan från Ensi fick jag av mina två fina elever som lämnade mej idag efter fem roliga veckor tillsammans.

Det är alltid förenat med en viss sorg att skiljas från elever.
Man kommer nära varann under en praktikperiod och det känns som när en kollega slutar.....
Imorgon dansar tjejerna (som vanligt!) och vi ska hinna om på Loppisen på Arcus.
Söndag börjar vi bryta upp golv i köket (och fortsätter med insatsen, OCH byter till vinterdäck...)

Och försäkringsbolaget?
Jo, NU har de varit här......

42kvm golv ska brytas upp fast tack och lov är det bara skadat en liten del i köket
Jag är mest glad över att vi får nytt golv överallt, eftersom vi har samma golv i hall-kök idag så hoppades jag på nytt golv (överallt), men väntade mej en list mellan kök och hall, trodde nog att de bara skulle byta själva köket....

Så än klarar de sej........jag ska inte `outa´dem....(ÄN i allafall:)

Med detta lämnar jag er, och önskar er en trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Malin B

Alltid något gott i eländet då! Med golvet menar jag. Positiva överraskningar är alltid välkomna.

Fullspäckat schema hemma hos dig som vanligt.

Här är det inte heller några döda stunder precis.

FIN ljuslykta du fått!

2008-10-24 @ 19:55:05
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: M a r i a k o d e n

Klart ni ska ha svart vit rutigt golv!!

Så kul att de besökt er nu....

Ha det bra i helgen.....för min del blir det barnmässa i morgon!!!

2008-10-25 @ 00:21:36
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Liza

Snygg ljuslykta! Skönt att försäkringsbolaget har visat sig så att ni får ordning på golv mm innan advent!

KRAAAAAAAAM!

Liza

2008-10-26 @ 19:23:35
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Liza

Nu när du vet var jag bor måste du vinka när du går förbi!!!:D

KRAAAAAAAAAM!

Liza

2008-10-28 @ 16:32:52
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0