Gläns över sjö och strand



Fagert vintervitt håller på att förvandlas till fult smutsbrunt



Det kanske ser ut som om det är vintervitt...men nu slaskar det -igen!

Helgen har gått i bilkörandets tecken.
Fredag; tur&retur Harads, lördag; tur&retur Gammelstad, en dag som förövrigt avslutades med en kväll på lokal, tre-rätters och en Lilla som uppförde sej exemplariskt trots den sena timmen.
Söndag; tur&retur Piteå, OCH Luleå....finumgänge på båda orter och en smula dans.

Önskar bara att det kunde lugna ner sej lite, advent handlar ju om att vänta, och med det tempot vi har just nu hinner ingen vänta, bara liksom springa med av bara farten...

Siffrorna är ännu oupplysta.
Maken som minsann är den bäste på att skruva och greja, har ett huvudbry med att få alla fasadlampor att lysa samtidigt på beställning.
 Men jag hyser förhoppning, han är bra på det mesta!

Själv grunnar jag på de paket som ännu inte är inköpta, vill ge paket av växande värde, samtidigt som jag vill tillmötesgå flickornas önskningar....
Men jag har redan förvarnat dem att Tomten inte har tillverkat många leksaker i år, Tomten tycker bättre om nyttoklappar har jag visst hört?

Nu ska jag gå runt och plocka undan efter helgen bravader, den som påstår att flickor är ordningsamma har inte träffat mina!

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Theresa

Du har helt rätt, tomten gillar inte en massa skrotleksaker:-) Nyttosaker eller äventyr är bra saker. Själv ska jag köpa lite fler träd till de mina...

Nån sak blir det också och ett litet äventyr ska vi nog lyckas klämma in



Kramisar

2009-12-07 @ 18:54:48
URL: http://www.skaggys.se
Postat av: Lotta

Hej jag instämmer att man stressar lätt till jul och jag har oxå bestämt att nyttoprylar kan vara jättekul bara man tänker till lite innan.



Håller fullständigt med flickor är inte alls alltid ordningsamma:))) inte min iaf.

Det blir säkert annorlunda nu när hon flyttat hemifrån!!



ha det bra

kram Lotta

2009-12-07 @ 22:18:17
URL: http://www.inspiration-eva-l8.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0