Jag behöver ett extra öga




Närmare bestämt Sven Lundhs öga.........

Men eftersom jag inte är vidare rik får jag väl nöja mej med de två jag redan har..........
Fast visst vore det bra med inte ögon i nacken men väl ett extra ett i vardagsrummet?

Annars kan jag numer titulera mej PIMcertifierad :)



Himla bra gjort av mej maken :)
Maken min ska ha all heder, det är tack vare honom det gick vägen!

Och för det tredje är det vansinnigt trist att blogga just nu..........
vi ses väl när ni  minst anar det;)



Det här är särskilt riktat till `Esters mamma´.......jag bor inte i Älta, det verkar vara ett missförstånd:) Men det är jättekul att du hälsar på, fortsätt gärna med det!! (Jag tänkte närmast att du kanske har hejat på nån i stan och trott att det var jag......jag bor låååååååååångt mer norrut än så:)



Kommentarer
Postat av: Malin B

PIM-certifierad, det lät fint det! ;)

Betyder det månne att du får äta så många PIM-PIM tablettaskar du bara kan?!

Skojar bara! ;) Klickade allt på din länk!

2009-02-12 @ 08:02:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Esters mamma

Hej



Jag brukar hälsa på dig från Älta har jag sett.



Uppdaterar inte min blogg som man borde men läser gärna din. Lycka till med bebisen.



Hälsningar från Esters mamma som fick sin första vid 40...





Klipper och klistrar och får in mitt gamla inlägg...

det är jag som bor -nära- Älta och det syns på din -vem besöker Lisa-grej. :-))

Jag har en liten aning om var du bor, gammal norrbottning som jag är men har däremot ingen aning alls om vem du är.

Ester fick jag när jag var 40, för 2,5 år sen.



Jag fortsätter gärna hälsa på.

2009-02-12 @ 19:54:17
URL: http://estersmamma.blogg.se/
Postat av: Karin

Lite läskig ändå. Jag tror jag skulle känna mig uttittad hela tiden :)



Ha en bra helg!

2009-02-13 @ 20:32:41
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilket häftigt öga. Något liknande har jag aldrig sett. Kul med sådant som är annorlunda.

....Lena

2009-02-15 @ 10:29:51
URL: http://hem.bredband.net/l5709

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0