Bokrean och jag

När man är gravid fååår man läsa vilka böcker man vill!

Jag köpte inte många böcker, några till mej själv, en till stora S´och så en underbar "mina första år" av Mati Lepp (M Sundberg) till lillan.
Den föll mej i smaken direkt, eftersom den hade en rubrik som hette "första skrikbilden".
Den rubriken saknades definitivt i stora S`bok............

Just nu är jag totalt fängslad av

Equinox

(Equinox av Michael White)

Maken och jag läser den tillsammans.......hur coolt är inte det?
Ni har väl inte missat världens typ bästa uppfinning?
Nämligen Bibblo.se
Det är där man finner maken just nu....läsandes just samma bok som jag...
........ibland är teknik så himla bra att ha!



Bloggtorkan fortsätter, men idag ska jag pigga upp mej med en blomsterkvast!
(och det går sakta, sakta framåt där uppe "ovandär". Stora S´tak (med takfönster, perspektivfönster å allt är snart klart. Då återstår "bara" väggar, tapeter och möbler:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0