Minns ni?

Målarmannen T som var här förra sommaren?
Nu är han här igen.

Nu är det dags för stora S´rum.......
Nu målar vi väggar, tak och fönster. Nya tapeter, mattor och koizolplattor till fönstrena.
Däremot blir det inga gardiner. Ni vet ju hur jag är....Gärna gardinfritt!
Men vi har kompromissat, eftersom hon har stora perspektivfönster med balkongdörrar helt i glas så skulle jag helst vilja att hon inte hade gardiner alls, hon har en vidunderlig utsikt över vattnet och för mej skulle vi hon gärna se det mesta möjliga av det men.......Nu har vi kompromissat, koizolplattor kan jag nog leva med:)

SILK

Just nu lutar det åt följande tapet........



En tapet i sammet (som den unga damen önskade.......) Fast i ärlighetens namn har vi en annan hetare kandidat som jag inte hittar igen på nätet som var vääääldigt silvrig och svart...

Nu ska jag återgå till totalrensandet av henns 50kvm stora rum (Phu!)
Och med det önskar jag er alla ett härligt sportlov, nu går vi på 5 dagars härlig ledighet, en åktur på en isig utter väntar runt hörnet, samt resturangbesök och några dopp i bassängen!

Hej å hå - vi ses efter lovet!

Kommentarer
Postat av: Liza

Härligt att ha tillgång till en målarman! Skulle behöva en i min hall...!!!:D

Ha ett underbart sportlov!

Kraaaaam!

Liza

2009-03-03 @ 22:30:43
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0