Ännu en dag

Maken är hemsk

Hemma hos oss, närmare bestämt i frysen i garaget ligger Bambi.

Nä, jag klagar inte, är man gift med en hängiven jägare så är man, köttet är gott och frysen är full med många middagar framöver....

Idag åker jag över kommungränsen för väninnekramar,
med mej följer två presenter och en del andra små saker som snart kommer till användning, oj vad jag längtar!




Vad kan det vara i de fina askarna månntro?

Bakom står lillans hand- och fotavtryck, ytterligare en fin present vi fick i doppresent....

Hoppas ni får en lika fin onsdag som jag kommer att ha!



Kommentarer
Postat av: LillaMy

Jag tar dig på ditt ord när du bjöd in mig.Jag kommer att höra av mig :)Kram

2009-11-04 @ 13:33:26
URL: http://myslivochhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0