Första advent

Första advent var, precis som den brukar, lika delar stress som mys.

Vi har  handlat några fler julklappar (de första inhandlades för länge sen:)
Vi har druckit glögg,  fikat och njutit av tända ljus....
Jag älskar Alterhedens rabarberglögg!
Varje år provar vi nya sorter och varje år är det ändå dem man återvänder till, i år har vi även köpt Midvinterglöggen....


(bild lånad från deras hemsida)

Annars går dagarna i ett flygande fläng, ikväll åker jag och maken till storheden för stooora matinköp...






(ser ni vilket bus jag har hittat på? Här, vid lillans nya skrivbord sitter jag och bloggar....)

Ikväll ska maken vara duktig än en gång, vi ska upp med ny belysning över våra siffror och det krävs en del "fräsande" för att fixa det.
Tur jag har en så fräsig man!

Kram, vi ses imorrn!/Lisa


Kommentarer
Postat av: Michaela

Va mysigt det ser ut hemma hos er och vilken fin adventsljusstake och va fint med sno! Jag ar avis. Har ar det 40 grader varm (Okeeeeeej, ska inte klaga) och NOLL julkansla.

Ge mig lite fejksno i alla fall.

Kram

2009-12-08 @ 14:40:06
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0