I mina drömmars värld

Ja, då vore lillans rum färdigt...........



Men nu är det inte så....

Vi ska åka på Ikea och köpa två pax-garderober med spegeldörrar och en växa-säng snart

Tjolahopp vad jag längtar!

(Så snart får ni bildbevis från hela lillans rum)

Maken har bara så förbaskat mycket på jobbet just nu, men så fort det lättar, DÅ åker vi!

Så tillsvidare nöjer jag mej med Linas underbara illis, i mitt tycke en av de finaste illisarna hon gjort!
(ser ni att den liksom påminner om professor Balthazar?)
 
Nu hänger den över Kulan-skåpet som maken hade i sitt rum som barn och bilen som står där, den har stora S gjort till miniatyrsyster när hon fortfarande låg i min mage... 
 

Annars är lilla S hemma i "influensaliknande symptom" (som tydligen ska vara borta tills imorgon), sviter efter gårdagens gris-spruta 
Attans vad ont vi andra har i armen, ingen lek vad det värker!

Men nu är vi vaccinerade, och det vi tackar landstinget för! Puh!

SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0