En helt vanlig torsdag

Kan snabbt förvandlas till ett nystädat hem i ett blink, eller?

Nä,
tyvärr funkar det inte så, så jag tar fram dammtrasan, polértrasan (älskar doften av nypolerade möbler)
och sätter fart. Det gäller att vara snabb när lillan sover....

Veckostädning är ett trevligt nöje, faktiskt, även om det är ännu trevligare när det är klart:)

Hoppas på ett bättre väder än gårdagen (herregud vilken blåst, vi har eldat både uppe och nere!)
Jag vill ju kunna hänga ut mattorna på luftning.

På fredag får jag min belöning,
då är maken hemma heela dagen med oss (förutom ett snabbt besök i stora S´klass)
så då får vi se vad vi hittar på....




Här i huset, med den röda dörren, (och den egenhändligt knutna "kvasten" av vildrosor) tar vi helg nu, så jag hoppas att ni alla får en fin helg, då ni får gjort allt det där man tänker att man ska hinna med under en helg....

glöm bara inte att kramas lite också, mellan varven!






Kommentarer
Postat av: Lina

Det glömmer jag inte, och du får min två första helgkramar - kram kram!

2009-10-08 @ 11:01:57
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: mariakoden

Gu så jag gillar dig.... ;)



Jag får kli av EuropaMöbler-hem...... =(

Jag gillade Ikea för en massa år sen men nu märker jag hur jag tar bort Ikeaggrejjer o ersätter det med saker från vår källare eller loppisfynd.... Älskar blandningen av gammalt o nytt!



Vore najs att träffas över en kaffe o diskutera inredning......



Ha en bra helg!



Kram!!

2009-10-08 @ 11:40:33
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: /B

Lisa, kan du mejla mig?

/B

2009-10-08 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0