Fondvägg

Lillan skulle ju få en fondvägg i sitt rum.

Jag var vääldigt sugen på "Lilly" från Sandbergs tapeter, men så fick jag upp ögonen för AnnaMoa.

Minnesstarka kanske också kommer ihåg att jag suktat efter detta tyg.

Men så fann jag alltså, AnnaMoa.




Välkommen fina, fina "fondvägg", och ajöss med all längtan efter Skillingaryd.
Ikea har verkligen lyckats med sin retrofiering av textilierna.

Det bästa av allt är ändå kanske, att om vi tillslut lessnar på "fondväggen" så plockar vi bara ned den, rätt och slätt!
(Och jag tror, att AnnaMoa mycket väl kan bli Ikeas nya "Skillingaryd"....vänta, så får ni se!)




(Annamoa - i design av Lotta Kühlhorn....)

Annars har helgen varit lugn, tvättstugan har äntligen fått rejäl arbetsbelysning i form av riktade halogenspottar som lyser dit de ska, istället för fjantiga plafonder som bara sprider svagt allmänljus....
På fredagen hade vi fin-fin besök i form av en liten älva. Det var nära att hon fick flytta in här eftersom vi inte riktigt ville släppa hem henne,  och en tjej till i gänget hade bara varit trevligt:)

Nu väntar en vecka med nya utmaningar, den här mamman med triss i tjejer (alltså jag:) ska till en annan mamma med just triss i tjejer:)

Sen hoppas jag på en kram av nån med en växande mage också.......

Vi ses väl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0