Nylansering






Jag läste tidigare på Elle Interiör att Ittala skulle nylansera sina daggdroppar igen.

Genast fick jag en välbekant känsla....hade jag inte dem i nån skåpgömma?.......

Efter väldigt lite letande fann jag dem, längst bakom kaffekopparna högts upp i köksskåpet.
Japp, där var de, mina ärvda efter makens mormor glasunderlägg.
Och nu passade det ju att ta fram dem igen (så här efter alla helgerna) som ljusfat.
Fint som snus, kan man säja. Bäst av allt? Mina "ljusfat" ska inte lanseras igen, så jag får vara rätt ensam om dem! Och jag tror faktiskt att jag ska skaffa mej en skål av daggdropparna också.

Ses på andra sidan helgen!




Kommentarer
Postat av: Liza

Se där! hoppar högt Tror minsann att jag har någon daggdroppe hemma... nu blir det att söka i gömmorna! Tycker dina ljusfat är superfina - kul att ha någonting unikt!

KRAAAAAAAAAAM!

Liza

2010-01-07 @ 18:59:52
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0