Rolf




Jag har skaffat en ny man.

Visserligen har min (gamla) man och min (nya) man samma begynnelsebokstav men där slutar liknelserna.

Min nya man är inte vidare kramvänlig men ack så vacker!

Trots det tror jag på ett långt och lyckligt förhållande. (Bigamist - javisst!)

Fast man kan ju aldrig veta, i dessa tider går ju förhållanden i kras både till höger och vänster, så därför har jag lovat Tomten att ta väl hand om Rolf.


Så, folks, meet Rolf!



Finaste Rolf består av Spisa Ribb och Gustavsbergs samlartallrik "Restaurang Gondolen" och kommer från "Creme de la Creme" förståss! Han är väldigt vacker trots att han inte är nån ungdom och därför så behöver han inte stå i nåt skåp när han inte används. Nä, vackra karlar ska stå framme året om!

Nu ska jag hysteriskt snabbt valla en hund i iskylan medan bästa morfar sköter Lillan.
Hu, vilken kyla!!!

Sen; tårta från bästa kondiset hos svärmor!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha!Du är rolig du Lisa.

Sköt om Rolf riktigt ordentligt nu... ;)

2010-01-05 @ 15:37:16
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Holy Kirch

hej :) allt bra? kram

2010-01-05 @ 19:47:23
URL: http://holykirch.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Nämen! För att snacka bloggspråk:

-Aj lajk!

Rolf var en riktig snygging!;)



Hemma ikväll eller är du på havsbadet o svirar dina lurviga;)?

Jag har jobbat till 17 så jag oooorkade inte åka på havsbadet.....



Ha det bra under minihelgen...eller förresten, du har väl helg typ jämt när du är mammaledig;)???



Kram på dig!

2010-01-05 @ 21:44:45
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej och god fortsättning:))

vad roligt att läsa vad som hänt och vad som kommer att hända...



Rolf var ju en stillsam typ och vacker dessutom...nåt att vila ögonen på!!



Ha det så bra på det nya året

kram Lotta



Jag läste att din mor har samma namn som min!!

och min mor fyller år 12/1, då har vi kalas för fulla hus, men hon är väldigt sjuk. Hon har en tumör i hjärnan som de inte vet om de kan operera bort...så vi är lite oroliga tills vi får veta hur det går.



2010-01-06 @ 14:55:40
URL: http://www.inspiration-eva-l8.blogspot.com
Postat av: Ida

Hoppas att du och Rolf är lyckliga fortfarande ;)

2010-01-12 @ 14:53:09
URL: http://www.familjeniuttran.blogspot.com
Postat av: Pia

har du gjort den själv?

fantastisk fin! Hur kan du borra och såga i porslin utan att det blir skärvor?

Jag försökte såga ut en bit att gjuta in i porslin, men det fungerade inte alls!



mvh

Pia

2010-01-15 @ 13:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0