solen skiner

På kladdiga fönster. Av barkbrödsbakandet blev det nada. Vi rensade och röjde istället. Jag gör ett nytt försök imorgon. Idag bakar vi banankakor, jag och Gnillot och njuter av en vårvarm gård.
Hoppas ni njuter, ni också!



Här har jag varit väldigt fiffig. Orden som står på ljuset kommer från den senaste tulpanbukettens omslagspapper. Jag klippte helt sonika loss dem från plasten och "limmade" fast dem på ljuset med lite vatten och diskmedel. Och titta noga, för närmare skrivna ord på tapeter eller väggar än så kommer man inte hos oss. Jag tycker verkligen att väggord är fult. Fint hos andra, kanske, men verkligen inte hos oss!

trevlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: Lina - KITCHENBLOOM

Ja, det var fiffigt! Och här ett till hem där väggorden känner sig utstötta... Citattavlor går an, men vägord njä, inte hos oss. :)



Men visst känner man sig lite glad och vårrusig just nu. Härliga tider!



Hoppas ni är friska och krya nu och håller er så.



Kramar!!

2011-04-06 @ 00:18:20
URL: http://kitchenbloom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0