Vinklar och vrår

Hur kommer det sej att man oftare fotar vissa vrår, möbler eller saker oftare än andra? Jag kommer på mej själv med att ofta, ofta fota vår hall och skåpet där. Är det skåpet? Ljuset? Eller är det sakerna som står där ovanpå? Eller är det så att just där syns vardagsstöket minst?





Idag varierar jag mej:) En närbild på den fina myggholken från Katarina K....

Nu tar vi helg, Gnillot och jag. Vi har ett återbesök hos barnläkaren för att kolla andningen idag. En snabb loppisrunda hinner vi nog också med, och imorgon, ifall kylan släpper lite, så åker vi och hälsar på en gammel-momme. Så trevlig helg till er alla som tittar in här!


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Hallå....Men du, ni bara måste försöka få in dottern i dansklass! Ca 12 timmar dans i veckan, ca 8 tim balett o övrigt 4 tim. (på ett ungefär). Mina barn älskar sin skola! Det finns inget negativt att säga utan det är bara toppen-toppen!!!

:)

Och när de kommer hem från skolan så är de pigga efter att a hållt igång!!!



Ska i väg o jobba nu...men vi hörs....:D



Kram! Ha en fin dag!!<3

2011-02-17 @ 08:44:52
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: ia

<3

2011-02-17 @ 17:54:16
URL: http://gnag.blogg.se/
Postat av: sara

Sitter här med tårar i ögonen och sänder mina varmaste kramar till dig och din familj då jag precis läst om din dotters sjuka. Kram

2011-02-17 @ 22:02:03
URL: http://micasasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0