Närapå grattis

Mitt i förberedelser och annat. Grattis till mej. 40 fina år har jag befunnit mej mitt på den gröna planeten.
Jag hoppas på många fler:)

Blott tre arbetsdagar bort är den sex veckor långa semestern.

 Blott tre dagar bort är inträdet i den officiella medelåldern. Jag längtar! De som krisar, vad tror de, att de över natten blir gamla? Mindre värda att älska? Att livet tar slut? Ålderdom och sjukdom? Eller är det så att det är då vi tar oss tid att blicka både framåt och bakåt? Ångra val vi borde gjort eller inte gjort?  Jag krisar iallafall inte. Jag älskar min man och de barn han skänkt mej både idag och på söndag, efter att jag fyllt 4 0....Och det är ju ändå dem som räknas.
 Min familj. 
På lördag firar vi iallafal familjärt.
(men hepp!, många blir vi visst ändå!)
Och i juli firar vi stort med kompisar. Utan barn:) Barhuveafton-jamenvisst!




 Underbara chokladblomman som står vid en av våra (6!) uteplatser....
Fantastisk oansenlig liten blomma som doftar underbart..
Tålig är den också! Rekommenderas varmt!


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Ja men grattis så här i förskott.Nu börjar den riktigt härliga resan :).Tack för din kommentar hos mig somjag råkade se av en slump.Är inte inne där så ofta och ju längre tiden går tycker jag att jag har mindre och mindre att skriva om.Dessutom är jag ganska bränd på inredning och vill inte förändra just nåt här hemma.MM,jag trodde aldrig att det skulle kunna kännas så men jag är NÖJD,ta mig tusan :)Njut av sommar och semester och har du vägarna förbi så kan du kika in här i huset som knappt blir städat :)Kram

2011-06-16 @ 19:20:27
Postat av: Liza

Passar på att gratta i förskott! Liver blir bara bättre efter de fyrtio. Har aldrig än haft en ålderskris och tänker inte ha någon heller.. njut av varje dag är mitt motto!

Ha en jättehärlig födelsedag och alla andra dagar också!

Kraaaaaaaaaaaam!

Liza

2011-06-16 @ 22:24:50
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0