helg igen





En fullsmäckad helg väntar. Bortabjudning, middagsfrämmande och dans. Sa jag dans? Årets stressigaste tid är här....Stora S har gjort intagningsprov till Christinaskolan. TUR att hon dansat sen förr, för numer är det ingen lek att komma in där. (förr kunde man ju komma in fast man inte dansat alls:) Numer har en oberoende jury på 10 personer filmat dem och plågat(!) dem i tre hela dagar toppat av en läkarkontroll. Hej och hå. Fotspegel liksom. Men hon är kvar. Hon och sju andra tappra. Vi hoppashoppas att det går vägen när rådet beslutar! Antar att jag lär återkomma om detta i slutet av maj. Men nu är det fred ut från vita villan.

trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Jo det är en tuff intagning...mina barn var åxå på 3 dagars intagning....världens bästa skola! Lycka till!!

2011-05-13 @ 14:32:35
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilket underbart skåp! (jag hittade just din blogg när jag satt o klickade runt, gillar den redan!)

2011-05-23 @ 15:02:09
URL: http://ekstromsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0