Hej bloggen

Det är nu jag ska urskuldra mej:) Varför jag glömt bort dej. Och jag har ju inte det, liksom.
Du har skavt där bak i samvetet när jag gjorde roligare saker.
Köpte klänningar till exempel. Adventspiffade. Bakade lussebullar......
Gjorde klar Gnillots lampa....

Men nu är jag här!



Gnillots lampa....(Jag VET ,rakt av stulen ide´av Lina. Hon får trösta sej med att hennes ser proffsigare ut:) 



Lucian med vänner tågar i hallen.....

Och nu drar jag. Igen. Advent är en tid att förvalta.

På söndag återfinns vi på stora S första dansuppvisning med Christina skolan. Blir kul att se hur de har lagt upp det. Vi är ju så bortskämda med Luleå Balett&Rytmiks (proffsiga) föreställningar.....


Kommentarer
Postat av: Lina - KITCHENBLOOM

Nä, ha inte dåligt samvete, du ser - vi är ju kvar ändå. :)



Fin lampan blev. Du kan du med! Ser "min" bricka på ditt bord - kul. Ja, och fint.

Åsså har tomten kommit fram i år igen. :)



Gillar ditt luciatåg. Passar perfekt hos er.



Kram.

2011-11-23 @ 16:37:34
URL: http://kitchenbloom.se
Postat av: L

2011-11-27 @ 19:21:06
Postat av: Liza

Kom visst åt någon knapp här ovanför...

Förstår dig till fullo - ibland räcker tiden inte till så är det bara. Är alltid glad när det kommer nytt från dig - så jag finns kvar!

Fin lampa och fint luciatåg... visst är det härligt med adventstid??! Jag njuter i fulla drag!

Ha det gott!

Liza

2011-11-27 @ 19:23:14
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0