Hej Tomten, är det för sent att önska?




Rädda barnens Hoptimist. Oemotståndlig. Alla deras träfigurer andas tradition och livsglädje. Vill ha!

Anna Örnbergs silver. Svåra val...vilket är finast? Jag har hennes (kardemumma!) bulle redan. Nu vill jag åt hennes thékopp! Eller ett porslinssmycke.....eller....

Edblads smycken. Fick flera armband och halsband när jag fyllde ärorika 40. Men ögonarmbandet har jag inte. Men det skulle klirra fint ihop med de andra.

Muutos kakburk Bulky. Signalgul. Gemejgemejgemej. Såg den hos Artilleriet. De har webbshop.

Apan. Jag lovar att Gnillot skulle få leka med den. När jag lekt färdigt med den. Den är ju trots allt en leksak:)

Jetson. Just denna färg går inte att få tag på annat än begagnad. Bilden har jag lånat från Blocket, och är du stadd vid kassa finns den tillsammans med en likadan i Lund. Och jag kommer att vara förevigt avundsjuk.

Vad önskar jag mej mer då? Friska barn förståss. Det önskar jag mej mer än alla Jetson i världen. Och tid för bästa vänner. Känner hur skyldig-samvetet gnager i bakhuvudet. Precis som längtan efter dem. Ibland är grannkommunen 100 mil bort....

Nu ska det jazzas (och Åhlens mao) Och hämtas morödrar och morfäder på flyget. En vanlig tisdag i advent.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Vicke

Självklart inte Tomten har ju gott om tid på sig och se till att uppfylla Lisas önskningar;)

Finfina önskningar hoppas du har det fin fint också!

Kram

2011-11-30 @ 18:35:26
URL: http://vickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0