Piano

 Ljuva toner rinner runt i huset. Lilla S tränar pianoläxa och Gnillot dansar. Huset fullt av liv.



Vackra former....

Idag har jag kramat mina barn lite extra. Bara för att.
Bästa farmorn och farfarn har hämtat en Gnillot tidigare från förskolan idag.
Tårar igår gjorde ont i mammahjärtat men idag hade dagen bara innehållit skratt.

Imorgon är veckans sista dag.
Och jag ska köpa Den Perfekta Gula Kudden.
Jajamen.
Igår såg jag den men tvekade. Imorgon landar den i min soffa.
 Och Den Mindre Perfekta Kudden hamnar hos stora S.
sådeså.
 
Alltså (kort) fredag imorgon. Stadsshopping (Stora S har kärat ner sej i ett par skor med ack så hög klack) Fika. Mys och hämtmat.

Nu kallar dammtrasan på mej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0