Kaxigt värre





Ett äpple hittar hem.

Fantastiska Cox från Lina, Kitchenbloom passade som hand i handsken tillsammans med Bohem.
Tänk att det blev som ett helt nytt vardagsrum? Sant som det säjs, omväxling förnöjer:)

På hösten känner jag mej alltid lite gul. Och just nu hittar man lite gult här och var här hemma. Jag köpte ett gäng med nya kuddar när vi var till Göteborg i somras (på Villages outlet i Sjuhärad) men bara i samma vanliga bruna-svarta-gråa färger som återkommer här hemma. Snygga visserligen, men inte gula.  Nu har vi turen att få dem hit, och imorgon premiäröppnar de, så då ska jag kolla in deras gula sortiment. Så idag städar jag i sann torsdags-anda och imorgon blir det staden för hela slanten så,


(gult var det ja:)


Kommentarer
Postat av: Lina - KITCHENBLOOM

Å vad kul, att du gillar Cox. Men gungstolen tycker jag ser ut att önska sig till stan... Gör den inte det?! :)

Det där du andades om tidigare...på tal om stan... det vill jag veta mer om!



Tack för din "lycka till-hälsning", den gjorde susen!



Och du, jag såg dig på stan, genom fönstret på Ekbergs - du och lilla S.



Kram kram.

2011-09-24 @ 23:03:07
URL: http://kitchenbloom.se
Postat av: Liza

Superfin är den Cox - skulle passa hos mig också! Gungstolen önskar sig nog till centrala stan.. alltså till mig. Ska du någongång sälja den - ring mig!

Kraaaaaaaam!

Liza

2011-09-26 @ 13:12:09
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0