Spotify - onsdag

Jag är såld. Spotify äger helt och fullt. Jag ändrar mina listor allt efter humör och infall.
Och som ett trolleri ändras de i både IPad och IPhone. Underbart!
John Rzeznik  (ni som kan er Disney historia känner igen den som Jim´s Theme, från Treasureplanet) och Melissa Disney - vemod och kraft i fullt dunder. Har ni missat Melissa?
 Lyssna då på hennes I´m a Beliver

Annars är det torsdag i den vita villan idag. Nä, knäpp har jag inte blivit, men imorgon är det tjejkväll och föräldramöte så, dagen idag är städdag. Och imorgon bitti står det en mäklare utanför vår dörr. Det är dags att värdera upp huset och då vill man ju visa allt från bästa sidan:)

Så hopp och hej hälsar jag!



Tro det eller ej, detta är kanske den perfekta gula kudden(!) Lemontree från Åhlens
Betydligt gulare med fler gula citroner i verkligheten. Alltså lagomt gul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0