Vått




Lisa myntar ett nytt begrepp.....höstflod....

Har ni besökt nya Village? Gör inte det - det är slöseri med tid. Vilket antiklimax när man sett hur det kan vara.... Upplevde att det mest var ett fåtal samma varor utspridda i olika färger över affären. Liksom utsmetat för att se ut som om det var mycket...
 Nä, där hamnar inte mina slantar!
(Alltså går jakten på den perfekta gula kudden vidare:)

Helgen kom och gick. Jag, stora S och mamma åkte till Skellefteå på shoppingrunda. Vad jag köpte? Nada! (Kanske håller jag på att bli en shopstopper jag med?) Nä det är snarare så att jag tycker Skellefteå har ett magert utbud. Enda roliga affären var Ingmar (å hej vad kul den var!) Jag hittade en lampa av återbrukat mopedlyse som var to-die-for.....
Tur att den var dyr, för vi behöver INGA nya lampor:)

Igår var det så dags för PHmätningen för Gnillot.... Det gick inget vidare...snarare inte alls:( Trots kraftig drogning och bedövning plågades  hon. En Gnillot ylade, en mamma fällde några tårar och så beslutades det att avbryta allt. Vad som händer nu vet vi inte. Mer än att deras hackande i Gnillots lilla lilla näsa resulterade i en snuva.....

Idag kommer bästa vännen hit, kaffe och surr när det är som bäst:) Och ikväll är det Åhlens dag jazz-dag igen.
Så nu är det fred ut från vita villan för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0