Blickfång



Vackra saker att vila ögonen på. Och jo, vi har jul igen. Amaryllisen blommar om, och ytterligare en på väg:)
Men vad gör det, vackra blommor är inte säsongsbundna.....

Ser ni mitt nya (italienska) fynd? Blott 75 kronor på Myrorna kostade armstolen. Märkt med "made in Italy" men av vem? Ett mysterium att reda ut. Vi gillar mysterium:) Jag återkommer, jag brukar sällan ge mej innan jag vet. Det är bara noshörningen jag gått bet på (än).

Annars är detta en dansant vecka, tisdag (mys med bästa Vickan) torsdag (och då är det föräldrakväll OCKSÅ) fredag arbetar jag på tjejkvällen som stora S arrangerar på skolan. Sen dansar vi lördag och söndag. Hej och hå.

Ha det gott!

Ps, jag har inte alls slutat läsa bara för att det är glesa rapporter. Just nu badar jag i fantasy-träsket. Igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0