Min sköna namne....




Fick en skalle av min make. (den bästa maken av alla!)
 Min skalle kanske, eftersom den gapar tom?
 Nä, inte alls:) Lisa Larssons flowerpot från Gustavsberg. Kommer från fina Karin på Hem ljuva hem.
 Varför den skulle kunna vara min? Jo hektiska maj är inte över än.

 Alldeles för många saker att hålla i minnet, här måste jag lovorda Iphonens kalender. Om den inte plingade stup i ett om vad som bör kommas ihåg så vet jag inte hur jag hade fått ihop allt. Fem dansuppvisningar kräver tio scenkläder.
Pling! i mobilen......

Jag skrev visst fel, vi har fem dansuppvisningar. Fyra kvar.... Och ikväll väntas kvällsjobb, imorgon åker jag på roligheter hos en kollega och så ska 20 kvadratmeter ved travas. På lördag kliver vi genom dörrarna på Dansmagasinet (klarögda?) klockan åtta på morgonen och åker inte därifrån förrän klockan 6 på kvällen.
Helgrep varde ditt namn

Ovanpå det strösslar du besök av fina återfunna vänner från Gammelstad så har du vår helg förpackad och klar!

så kram, på er alla!


Kommentarer
Postat av: Karin

Men så kul att jag hittade din fina blogg...och så kul att hitta sig själv där :)

Gissa om jag gillar dina retrosaker. Många fina saker!

Och ansiktsvasen har ju verkligen hittat hem.

Ha det bra!

2012-06-05 @ 21:21:21
URL: http://www.hemljuvahem.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0