Den som söker , han finner

 
Det är inte så att jag letat medvetet, det gör jag nog aldrig... Men jag har funnit.
En del loppisfynd faktiskt. Kolla bara;
 
 
(Den hade jag ju skrivit om tidigare)
Men visst påminner den endel om Gubispeglarna? Lite lite iallafall:)
 
Och den här;
   
Fina skålen från Syco...
 
Och den vasen är tydligen värdefull:) Hittade en engelsk auktion där den såldes för 350 PUND!
(absolut inte värd den summan i mitt tycke;)
Men precis som de andra fynden var den värd sin tia. Absolut! Cool, grön och skön...
 
Och idag var det så dans igen.  Och lagomt till tv´n tar jag fram skämskudden.
 
Svenska Rivieran.
Min forne arbetsgivare. Och några av de mest minnesvärda åren i mitt liv ♥
Men för att inte missa, då Rivieran går samtidig,t så spelar jag in världens bästa feel-good serie,
Hart of Dixie (utspelas i den amerikanska södern, och ni vet ju min hang-up på DEN :)
 
så, tjingtjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0