En HJÄRT-lig dag.......

Underbaraste mamma/mormor var förbi i Tisdags med denna fina uppsättning......Jag ♥ mamma! Den kom från vår "närapå" lokala blomsteraffär, Tistel.  I mitt tyckte den bästa blomsteraffären med det allra trevligaste bemötandet. Vill du ha en unik bukett ska du handla där.....







   (bilder från Tistels hemsida)



Pernilla, Mia och Linda som jobbar där har den där förmågan, det "lilla extra" som gör det värt omvägen dit. För liiite omväg är det, 1,5 mil utanför Piteå. Men som sagt, väl värt det! Och för er som gillar den "vita stilen" så är det här en affär för er! (Även om vi andra också hittar många, många fina saker och blommor där!)

Så alltså, den fina rosen med hjärtan, kruka och allt kom mamma med......Tack snälla! Och kvällen till ära dukar vi med "Hearts" serien av Ulrika Hydman-Vallien. Trots blä-blä möten och sen kväll.  Men hjärtar varann, det hinner vi med ändå, även om jag inte hunnit baka hjärte-bakelser i år. Jag vet inte vad det är med jobbet just nu? Vi har mötenmötenmöten typ jämt numer. Och alla är på kvällen. Blä - igen!

Men Er hjärtar jag också, och det fina i kråksången är att ni är alltid hemma när man har tid att titta förbi, är inte det fantastiskt? och tänk, man är alltid välkommen, även klockan tre på natten! Så kram goa vänner, ni vet väl om att ni är värdefulla?


image171

(Här har ni min fina uppsättning......tack goa mamma!)

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Åååå...så fint!
Snäll mamsing! =)
Hoppas att du hittar en massa snyggt hos Katarina!!

kram å gonatt från mig!!!

2008-02-14 @ 21:25:30
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Så fin!!!

Jag har ALLTID älskat att skriva, just för att jag inte klampar in "och stör" och aldrig är det upptaget! Perfekt helt enkelt!

2008-02-14 @ 22:35:18
Postat av: Maria

Javisst är det fiffigt att man kan besöka sina bloggarvänner närhelst man har lust!

2008-02-15 @ 18:25:05
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: MO

Ser ut att vara fina arrangemang i den butiken....men du, inte en liiiiten omväg..hihi..för mig. Söt blomma du fått av mamma, visst blir man alltid glad för fler blommor, kram

2008-02-16 @ 19:07:24
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Soffie

Å va fint,snäll mamma du har:O)Hoppas din lördagkväll blir jättebra:O)

2008-02-16 @ 19:39:38
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Asklotte

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2008-09-04 @ 11:44:34
URL: http://asklotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0