O´boy! Vick´et vackert väder........


(foto: Gunnar Westergren)


Himlar´ns också.........
Så fick man vara tår-ögd igen....

Här var vi långt in på kvällskvisten, med tillhörande karusell-åk, shoppandes
inte alltför trovärdiga efterlängtade kopior på kepsar och annat som hör festivaler till....

Nu är flickornas festival-kväll över, och nu börjar vår festival-kväll
Inatt [läs: till efter 01.00] tokstädade vi, och ändå är jag uppe redan nu [läs:07:19] och nu saknas bara lite lister, som förhoppningsvis kommer upp till veckan.

Jag ska visa er det färdiga resultatet, men inte idag...
Ni ska få se min lampfot (som f.ö. troligtvis är en Erik Höglund för Boda) som jag fyndade på Röda Korset .
Ni ska få se mitt Tradera-fynd, men det är skrymmande, och har inte kommit ännu.

Men inte idag.

Idag ska vi shoppa kläder, duka och laga all mat, gå en sväng förbi Glasbanken, städa lite mycket mer och
hinna göra oss klar för kvällen.

Kvällen till ära har vi köpt ett nytt spel.
Inget Öl-spel denna gång...Ikväll spelar vi Våghals!

Ikväll ska jag dricka mamma-vatten och imorgon ska jag ha huvudvärk, :)))
Så vi ses när vi ses!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin B

Önskar dig en himla trevlig kväll då! ;)

2008-07-25 @ 15:34:43
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Hallå.....

Jo jag ska ut ikväll!

Ska se Amanda Jensen!

Sen går jag nog åxå ut i morgon...har fått gratisbiljetter....=)

Sen i morron ska jag ÄVEN stå på loppis.....suck, kommer vara dödens trött på söndag!!!



Vi ses i vimlet!!!



........det var nåt mer jag skulle säga.......mmm...

2008-07-25 @ 15:51:31
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Jo just ja, den där körledaren......han är sååå snygg!!!

(han som leder barnkören alltså=)

2008-07-25 @ 15:52:37
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoppas ni fick (i skrivande stund kanske fortfarande har) en trevlig kväll! Lät som värsta bästa upplägget så... :)



Såå fint ni får till det, tapeterna är ju bara vrålsnygga och jag kan bara tänka mig hur fint de passar i er miljö. Blir kul att se mer senare!!



Traderafynd? Så du är också in där och kikar?! Skulle inte förvåna mig om vi dras till samma typ av saker, och kankse, ve och fasa, har budat mot varandra någon gång. Ha ha... :)



Ha det gott och sköt om lilla huvudet imorgon (läs: idag) :)

2008-07-26 @ 01:59:53
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter inte alls dumt! Hoppas att ni fick en trevlig kväll!



Kram och fortsatt trevlig helg, ev huvudvärk till trots ;)

2008-07-26 @ 17:17:20
URL: http://sextiotalsvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0