När vardagen knackar på

Vi har lite brått just nu...........Vi höst-städar garaget (hur i all världen ska vi få in två bilar??)
Jag har två helt underbara elever som går in på slut-tampen av sin praktik och förväntar sej en engagerad handledare.
Barnen kräver sitt och ute faller mörkret.........


Det slutade med att maken fick plocka stygnen i förtid och fick äta en dunderkur med penecillin...
insatsen står kvar där den hamnade den där ödesdigra födelsedagen i september...


Mina tapeter har kommit, och det kommer att blir två fina (och stora) tavlor till hall och vardagsrum.


Igår försvann åtskilliga tusenlappar då jag inhandlade en ny kappa. Men med tanke på att just kappor är nåt jag sällan köper (senaste köptes för typ 10år sen!) 
att jag har handlat en och annan jacka sen dess ska vi tala tyst om:)


Alore


Så borde jag väl bli förlåten? Om inte annat så vill jag ju slippa frysa när jag har klänning...
(vilket händer allt som oftast nu för tiden)


Idag packar vi oss i bilen för att besöka Nordens Riviera;

Äventyrsbad 6

Vi längtar ju efter lite sol, och vi har hört att solterassen ska vara nåt extra! För att inte tala om upplevelseduscharna......
Jag lovar att återkomma med rapport!


Sen lovar jag också att ni ska få se tapet-tavlorna på plats, och den där lampan jag fyndade........(jag såg en auktion på Tradera med en likadan lampa som slutade på svindlande 1025 kronor! -jag gav ynka 40 kronor!)

Hejsvejs så länge!!

Kommentarer
Postat av: M a l i n B.

Vilket kap, 40:- mot dryga tusenlappen.

Där ser du ju att du "tjänade in" halva kappan!

Lita på Malin, jag är kalasduktig på att räkna. ;)

Nästan lite "typiskt" att "be om ursäkt" för att man handlar till sig själv...

Du kommer att bli ursnygg och jättevarm i kappan. =)

2008-10-19 @ 17:50:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Maria

SNYGG kappa!!! Blir faktiskt en aning avis måste jag medge :)

Och vad nyfiken jag blir på ditt lampfynd!



Hoppas ni haft en härlit höstig helg!

Kram på dig!

2008-10-19 @ 20:00:31
URL: http://sextiotalsvillan.blogspot.com
Postat av: Liza

Det är mycket som ska fixas under hösten - klokt då att ta time-out en stund och njuta av en stunds bad och sol! Snygg kappa!! -måste köpa jacka.. men har ingen lust!! Vilket fynd för din lampa.. ska bli att se bild!!

KRAAAAAAAAAAM!

Liza

2008-10-19 @ 20:26:11
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Maria

Ska bli spännande att se vilka tapeter det blir i dina ramar!

2008-10-19 @ 22:30:21
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Anna&Agnes

Hihi...spännande!;-)

2008-10-20 @ 04:25:01
URL: http://lillaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0