Måndag


 Det blir en vecka med många olika saker på agendan.

Idag, lönesamtal med min chef (!)

Imorgon har jag förhoppningsvis en träff med min allra nyaste väninna och på fredag avrundar jag veckan och påbörjar helgen med besök hos en gammelmomme och ett restaurangbesök.

Under veckan ska vi också hinna med en STORhandling då de flesta av våra skåpar gapar tomma....

Herregu´hur brukade jag hinna jobba??? Just nu känns det här som en mer än fulltecknad vecka! Det är väl så, ju färre tider man har att rätta sej efter, desto makligare tempo lever man livet i. Och jag njuter. Jag vet att inget varar för evigt, och i mitt fall rullar ekorrhjulet igång igen i september.

Men först njuter jag lite till, just nu lite extra, då vårglada narcisser fick följa med hem från Ikea.

Vet ni hur fantastiskt gott narcisser luktar? Det gjorde inte jag, men nu gör jag det!

Take time to smell the -narcissies!



Ha en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Liza

Här kommer jag krypande.. har inte haft tid att kommentera hos dig heller... ska bli ändring på det!

Så fina narcisser, och vad kul med IKEAbesök. Vilket fint stilleben du har gjort, gillar olikheterna i material och form!

Kram!

Liza

2010-01-25 @ 20:11:09
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0