Våren, var är du?


Visst har jag sagt att jag älskar de fyra årstiderna?

sommar, höst, jul, och vår.

Vi har inte vinter hemma hos mej.

INTE

Därför undrar jag nu, vart är våren? Är det nån som vet, eller rent av sitter och håller på den?

Ge hit!

Nu tar jag fredag, ja lördag och söndag med. Lördag är bio-, Luleå-, dans- och Kupan-dag.

PS: Ibland har vi vinter här hemma, nån enstaka dag, då vi tar fram skotern, kokar choklad och åker ut på isen och grillar.....men bara ibland....




Trevlig helg, alla stora och små!


Kommentarer
Postat av: Lina

Snart kommer vi! Tjoho så kul!

Kram

2010-01-14 @ 23:53:19
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Anonym

STORT TACK till dig! En otroligt varm, klok och trevlig kvinna i sin bästa ålder har tillkommit på min vänskapslista och jag mår så gott!

Och någon som gillar gamla lampor lika mycket (eller kanske mer...) som jag gör. Är det möjligt!?



Tack för supergod matpaj och god "gegga" till. Sedan insåg jag att de där apelsinhalvorna förmodligen var uppskurna med stor förståelse och respekt för mitt sötförbud och så tog jag inte ens en skiva. Jag var rädd att jag skulle missa surr om jag åt för mycket. :)



Hoppas ni får en fin helg! Ser fram mot nästa träffa - var än den än blir!

Kram till dig!

2010-01-15 @ 21:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0