stoltaste mamman...



Jag har världens finaste barn. Och make.

 Ibland svämmar det liksom bara över....Just nu bubblar lyckokänslorna både hit och dit. (Och Gnillots näsa bubblar, men det är en annan historia:) Stora S har just knutit igen säcken som innehöll den alldeles första egna huvudrollen. Här är hon som Datamonstret, en roll hon glänste i. Fantastiskt bra dansat! En liten fanclub bildades snabbt bland de minsta dansarna och mer än en kamera förevigade henne tillsammans med ett litet glatt fan:)

Vill du läsa repotaget? Här finns det.

Lilla S strålade som konståkare i Irinas suveräna koreografi.
 Ännu en minnesvärd föreställning att lägga i samlingen av magiska ögonblick.

Att sen båda flickorna har läshuvud och är mycket duktiga i skolan är också en härlig sak att få höra på vårens utvecklingssamtal. Fast kanske det viktigaste ändå är att de är fina kamrater, som vågar säja ifrån på ett schysst sätt när nåt inte står rätt till.
Jo idag är jag lite mer än vanligt kär i min fina familj♥

Och ikväll väntar konsert i kyrkan. Lilla S ska spela på den blanka flygeln. Jag och Gnillot får dock avstå, en feber kommer och går och har hållit oss på hemmaplan denna vecka. Inte mej emot, nu är hon ju faktiskt bara-helt-vanligt-sjuk. Jag har varit på jobbet 11 veckor i sträck (!) så vad gör då en vecka här hemma? Och till helgen är vi framme vid näst sista föreställningen för i år. Jakten på Makten på Norrbottens Teatern. Intresserad?
Här beställer du biljett:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0